تا کی..........


از آشنایی تا جدایی

اگر خداوند روزی آرزوی انسانها را برآورده میکرد، من بی گمان دوباره دیدین تو را آرزو میکردم و توهرگز ندیدن مرا...آنگاه نمیدانم به راستی خداوند کدام را میپذیرفت...

سلام عشقم میخواستم دیگه واست و درموردت ننویسم اما نشد...                               میگن اگه نتونستی کسی و فراموش کنی مطمئن باش هنوز تو خطرش هستی....

پس چرا نمیای اگه تو خاطرت هستم؟؟؟؟؟؟؟؟

من ازین که منتظرت میشینم خسته نمیشم این و مطمئن باش..                                 

ولی تو چرا خبری نمیگیری؟دیگه حال و احوالم واست مهم نیست؟                             یادته... یادته عاشقتم وقتی همیشه بیرون بودم میزنگیدی میگفتی وقتی وقتی رسیدی خونه خبر بده منم بهت خبر میدادم وقتایی هم که خبر نمیدادم 1 روز کامل باهام قهر میکردی؟ ..... حالا نیستی که هر وقت رسیدم خونه بهت خبر بدم که رسیدم...

من میخوام برگردی نمیتونم خودخواه نباشم برگرد...بگو فقط تا کی باید منتظرت باشم؟؟؟بگو.....

دنیای من این دنیا دیگه واسم معنی نداره...باشه اصلا غلط کردم هر طوری میخوای باشی باش... مشکل تو نیست مشکل منه که نمیتونم به جز تو کسی دیگه رو دوست داشته باشمناراحتگریهگریهگریه

 

دلم تنگه……..
دلم گرفته …………
دلم گریه می خواد ……….      

آری دلم گرفته٬ از این روزگاران بی فروغ ! از این تکرارهای ناپایان !

دلم گرفته از این همه کینه …. این همه دروغ !

از این مردمان نا مهربان و بی وفا دلم گرفته …….

دلم برای کوچه پس کوچه های مهربانی ها تنگ است !

دلم تنگ است برای کودکی ام که پاورچین پاورچین روی سنگفرش های زندگی بی دغدغه قدم می زدم !

دلم برای دلتنگی های شیرین و انتظارهای کشنده تنگ است…!

نمی دانم کدامین نامهربان ٬ خواب را از دیدگانم دزدید که

اینگونه در حسرت و دلتنگ خواب شیرینم سرگردانم ؟!

دلم گرفته ! دلم تنگ است ! روزگار چشمانم طوفانی است و در انتظار باران های سیل آساست…..

آره !

این روزا دلم بدجوری گرفته … چشمام منتظر یک بهونه است

که هی بخواد بباره….

…………….

 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,ساعت 16:36 توسط هانیه| |


Power By: LoxBlog.Com